Opinie o Nas
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancja

Gwarancja produktów w ofercie sklepu Laserówka

Rozróżniamy dwa rodzaje gwarancji:

- gwarancja producenta
- gwarancja sklepu "Laserówka"

Do sprzętu dostarczanego na zasadach gwarancji producenta, dołączana jest karta gwarancyjna producenta a nabywca zobowiązany jest realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej. Jeżeli do towaru dołączona jest gwarancja producenta, wówczas uprawnienia z gwarancji należy wykonywać zgodnie z zamieszczonymi tam warunkami i we wskazanej sieci serwisowej. Zestawienie lokalizacji placówek serwisowych danego producenta zwyczajowo zamieszczone jest w karcie gwarancyjnej lub dokumentacji produktu.

Należy pamiętać, aby przysyłany do serwisu gwarancyjnego produkt posiadał: dowód zakupu, dokładny opis usterki.
To znacznie ułatwi pracę serwisowi i przyspieszy naprawę.

W wypadkach, kiedy producent nie posiada przedstawicielstwa na terenie Polski lub towar został wyprodukowany na indywidualne zlecenie naszej firmy (takie produkty posiadają zapis "Laserówka" w polu "producent" w karcie produktu), obowiązki gwarancyjne przyjmuje na siebie sklep "Laserówka". Laserówka udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres gwarancji wskazany jest w tabeli specyfikacji produktów firmy Laserówka, którą można sprawdzić na stronie każdego produktu oraz liczy się od daty zakupu towaru.

Warunki gwarancji:

W przypadku posługiwania się produktem niezgodnie z jego przeznaczeniem i opisem w instrukcji, producent nie bierze odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia towaru lub obrażenia użytkownika. Tym samym wszelkie pretensje, prawa czy roszczenia reklamacyjne natychmiast wygasają.

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie także w przypadku gdy:

  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana działaniem produktu,
  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu.

W przypadku gdy zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały naruszone, sklep Laserówka ma prawo żądać od Klienta opłaty poniesionych kosztów związanych z transportem oraz kosztów ekspertyzy. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego. Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Szczegółowe informacje, dotyczące warunków gwarancji, okresu gwarancyjnego oraz sposobu postępowania w przypadku wystąpienia usterki objętej gwarancją, są wymienione w punkcie Reklamacje i zwroty. Przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej w ramach gwarancji, zalecamy sprawdzenie czy w Internecie lub na stronach pomocy technicznej nie ma wyczerpujących odpowiedzi na pytania dotyczące powstałej usterki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl